för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten...

nja inte riktigt va:P men idag fick man ett litet smakprov iallafall. Var på utspringet idag på Rudbeck och kramade en massa treor för att sedan åka flak runt i sollentuna. Det var kladdigt och skitkul! En massa 90-talslåtar, typ bailando och barbie girl stod vi och dansade till, sen också "jag troor jag troor på sommaren!":D en gammal gubbe med rullator stannade och dansade lite haha, värsta coola gamlingen!

Efter ett dopp i edsviken med några andra tvåor som också var nedstänkta i öl så åkte jag hem en snabbis, duschade för att sedan rusa iväg till studentmottagning hos Daniela, där en massa härliga tjejer från kören också var:) Underbar mat och jättetrevliga människor :) Ska bli grymt kul att åka till Paris med er i höst :D

Fick skjuts hem och åt tårta eftersom min lillebror fyller 15 idag!:D grattis på dig din lilla plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback