på fel kontinent

Efter att ha läst ett inlägg på kenzas blogg, om hennes resa för att se sitt favoritband blev jag så sjuuukt sugen på att bara packa väskorna och dra iväg till kontinenten tvärsöver atlanten för att se mina bachateros i Aventura. Nu låter det som att jag har värsta möjligheterna och att jag blev sugen på det ungefär som man blir sugen på kaffe, men så är ju verkligen inte fallet....

Tänk vad underbart att bara ta med sig någon, ta med sig en massa pengar och åka någonstans där de spelar, till exempel New York. Underbar känsla det skulle vara att kliva av planet... men ännu mer underbart, att vara på madison square garden - i samma lokal dom de!  Sitta långt fram såklart. Höra musiken och Anthony "Romeo" Santos sjunga "Hay una mujer..."  och befinna sig i sån extas att hjärtat är påväg att flyga ut.

Istället sitter man här dårå... det närmaste man kommer Aventura är genom windows media player som visar live-dvd:n om och om igen...  och inga tidningar eller program nämner ens dem, inte heller går det att köpa deras skivor i affären.... jag säger då det.. det är inte lätt att vara ett hopplöst fan på fel kontinent...


Kommentarer
Postat av: Frida

så känner jag också, ett hopplöst fan på fel kontinent!! iofs så nämner ju tidningarna ibland mcfly och så, men ingenting går ju att köpa i sverige. fuck fuck fuck.

Postat av: Lovisa

hahah ja fast du är ju på rätt kontinent;) de är ju fortfarande europa liksom

2008-06-13 @ 15:09:53
URL: http://loolens.blogg.se/
Postat av: fia

äntligen har jag hittat ett aventurafan!!! älska aventura!! :D

2008-08-05 @ 18:19:29
URL: http://mrssantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback