un piccolo update

Lite dålig på att uppdatera bloggen, men har helt enkelt inte så mycket tid för det.

Har jobbat en massa, men på två lediga dagar åkte jag till Änga och träffade kusinerna :) Hade inte träffat Sami och Jorgito innan, och självklart min lillebror som jag inte sett skymten av på en månad pga konfa-läger. Var på teater, ett måste varje sommar, och den var väldigt bra. "Bannlyst" hette den, av Västanå teater såklart, i maagiska Berättarladan.

Det var synd att jag var tvungen att åka hem nästa dag bara. Men nästa gång får jag träffa dem mer, när de kommer till Stockholm, wiho!:D Ska bli skitkul. Ska försöka ta ledigt lite från jobbet då också.

Jobbet har varit kul, förutom när jag har kök, vilket innebär att bara stå och göra pommes hela dagen. Inte min kopp te. Första gången fick jag fullt med brännmärken på armen. Aj. Tycker mycket bättre om att stå i kassan. Igår kom det många bekanta ansikten också :) Först var det linus, anton och ted från "gamla" musiktrean som kom och köpte hamburgare och småpratade lite, och sedan också min gamla konfa-ledare :) Igår delades det ut 100g marabou chokladkakor också från teamcheferna, väldigt uppskattat.

För övrigt har jag sluppit åka hem själv eftersom min gamla (hon är inte gammal, men det var längesen vi sågs) vän Lina också jobbar på Grönan, och dessutom precis fått körkort :D lycka

Snart ska jag till jobbet igen, sista dagen idag innan jag är ledig i två dagar. Det blri att göra hamburgare hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har din brosa varit på konfaläger i en månad?! :o

Postat av: Lovisa

aa, eller 3 veckor, på öland :P stört länge

2008-07-21 @ 23:54:08
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback