Vulkaner o sånt...

Nu sitter jag på geografin och tanken är att man ska jobba med Endogena Krafter-arbetet. Jag ska skriva om Etna på Siclien. Men det är mycket roligare att sitta och prata med Nattis och baskien-storebrorn på msn...
Nu har jag kommit igång lite grann iallafall.


15 min senare: Nu har brandlarmet gått! Jippie! Flockas med andra för att gå ut i det iskalla vädret. För att sedan få gå in efter några hemska kalla minuter. Vidrigt. Usch.

Nu har jag lunch, sen matte, sen kör
Sen ska jag in till stan med Nattis och äta middag samt hämta ut stadsteatern-biljetter. Sedan är det kör i Matteus. Ska bli skoj.

So long


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja allt är ju roligare än det där arbetet... hur ska man få ihop två sidor om en vulkan?
vad ska ni se på stadsteatern förresten?

2008-01-31 @ 18:03:18
Postat av: Lovisa

anonym: jadu jag vet inte:P man får väl skriva långt på den "dramatiska inledningen"
Vi ska se en pjäs som heter Mästaren och Margarita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback