Väx upp

Jag och Annie har precis satt oss tillrätta i biosalongen, efter att vi snällt fått köra bort några tjejer som satt på våra platser. De flyttade snällt på sig, no hard feelings. Tagit av sig ytterkladerna, fram med godispåsen och vattenflaskan och stängt av mobilen. Någonting kastas på mig. En godis. En sockerbit. Måste vara barn, säkert några småkillar som bara tycker att det är kul när man blir sur. Tar sockerbiten och slänger den på golvet, orkar inte tjafsa. Hela filmen går och ingenting mer händer. Skönt. Det kanske var ett misstag. De kanske "tappade" godisen. Ska precis ta på mig kappan och känner något mot mitt huvud. Tjejen ovanför mig dunkar sin godis-plastkartong i huvudet på mig. Visserligen inte hårt, men verkligen inte av misstag. De var tyvärr snabba ut och jag hann bara ge henne en arg blick innan hon och hennes kompis försvann. Den här tjejen var i min ålder  - vem håller på så? Jag förstår verkligen inte, hur kan man vara så barnslig? Idiot!!


Kommentarer
Postat av: Annnie

Håller med,
jag fick tre godisbitar i huvudet under filmen och sen något annat typ nån petade mig i huvudet i slutet av filmen.
VARFÖR? :S

Postat av: Sandra

vad är de för sätt! Så gör man ju inte!!

2008-01-28 @ 16:59:06
URL: http://s4ndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback