panduro hobby är en guldgruva

Idag var jag och lillsyrran i stan. När vi äntligen kommit in och jag står i kön på HM påväg att betala ett par strumpbyxor inser jag en obekväm sanning; jag har glömt plånboken! Viktoria sa tidigare att hon hade några hundralappar, så jag kan ju låna av henne tänkte jag, men det visade sig att de där hundralapparna var i singular.
Som tur var åkte pappa in till stan och mötte oss på centralen med min plånbok. Vi gick och åt på Pizza Hut. Jättegod mat där tycker jag, fast det var ganska fullt och personalen hade inte så mycket koll. Men vi var nöjda ändå.
Jag och Vickan begav oss mot dagens mål; Panduro Hobby. Jag hittade en himla massa scrapbooking-grejer som jag köpte, massa designark och bokstäver. Nu har jag något att pyssla med...
Kom hem för en stund sen och snart ska jag iväg igen. Ska på mitt första Core-pass på Friskis och Svettis. Hoppas det blir roligt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

vad vara core-pass?? later mkt spannande!

Postat av: Lovisa

Det är typ när man tränar överkropp och höfter, balans och stabilitet och sånt.. bara styrka i 1 timme typ haha

2008-01-03 @ 13:23:32
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback