Öppet Hus

Så har det varit öppet hus också. Det var helt okej, började med spanska som var roligt med Alex Ubago, sång och känslomässiga sms. Efter det kom Nattis och Miriam på min italienska, som var stel som aldrig förr. Det är tur att  min italienska-lärare från spanien är lite galen och bryter isen...De lärde sig iallafall lite italienska.
"L'estate é benissimo!"

Tittade lite på Olas sånggrupp innan det var dags för att uppträda i kafeterian. Först sjöng vi It don't make any difference to me, och det gick bra. Inte bästa stället att uppträda på kanske med tanke på "aukustiken" och oljudet runtomkring, men jag är ändå nöjd. Efter det var det den spanska låten och den gick också bra. Fick mycket beröm och det är alltid roligt, synd bara att man alltid är bättre på att ta åt sig dålig kritik än bra. Någon som känner igen sig?

Jag kom hem, läste ett kapitel i Persuasion och sen var det sushi med mamma och syrran. Mums. Tog ett bad och sen slappade jag bara... vid halv 9 fick jag för mig att jag skulle göra något så jag satte igång att baka kladdiga chokladmuffins.. alltid en succé!
Var nära att träffa en speciell person, men det blev inte så till slut. Hoppas det blir någon annan gång...

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Försökte ladda in filmen från kafeterian nyss, men vår dator var inte riktigt med på noterna. Så tyvärr Julia, men det funkar säkert imorgon.

Tror faktiskt att jag ska gå och sova nu... imorgon ska jag vara pigg! Det blir pluggdag imorgon. Geografi, matte och 2 kapitel i Persuasion.

Slutligen säger jag gonatt och uppmanar er alla att ta åt sig allt beröm ni får. Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback