nu kan det bara bli bättre

Ja, dagen började ju inte ultimat kan man säga. Hade lite problem med att somna. Vaknade på morgonen. Tänkte att nu ska jag vara duktig, gå upp, duscha och äta en bra frukost. Allt gick bra tills jag stod helt iordninggjord och redo för frukosten, då jag upptäckte att klockan inte var halv 7 utan halv 6... la mig i sängen och pluggade geografi eftersom vi skulle ha prov idag.
Men, läraren kom inte när lektionen skulle börja. Så det blev inget prov. Härligt... jag hade kunnat sova då! Sen var det iallafall engelska. Värdelös lektion det också. Satt bara och läste i min bok. Sen var det information i ungefär en kvart om den kommande livslust-dagen. Det var det enda positiva kan man säga :

Magnus Betnér kommer till oss och ska ha stå-upp-show!! Ska bli skitkul!
 


Kommentarer
Postat av: Olessia

han är skön :D

Postat av: Annnie

Neej ! det kan inte bli bättre ;D HAN ÄR GRYM!

2008-01-25 @ 14:21:56
URL: http://www.freewebs.com/annie-90/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback