mobilproblem

Innan jul funderade jag på att skriva upp "ny mobil" på önskelistan. Men, jag gjorde till slut inte det och tänkte att jag ändå har en som fungerar och att jag klarar mig på den ett tag till. Det där taget har gått nu tack vare att något gått sönder så att den inte går att ladda. Typiskt. Därför blev jag tvungen att ta sim-kortet och sätta in det i en uråldrig mobil - nämligen den första jag fick! En Nokia 3310..  Det var den tiden då jag avgudade David Beckham. Därför har jag det som bakgrundsbild: Beckham23. Hemskt. Och jag vet inte hur man får bort det! Mina vänner på italienskan blev väldigt roade när de fick spela snake 2 på den.. så nu ska jag försöka hitta en mobil, ta reda på av mamma hur mycket jag ska betala själv och önska mig den i födelsedagspresent... gärna en tidig en...


Kommentarer
Postat av: Annnie

den där mobilen är ju senaste modet ^^ ;D

Postat av: Frida

HAHA jag tror jag har "I *heart* Snoopy" som logo på min gamla 3310 xD

2008-01-28 @ 23:53:20
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback