lycka

Jag har hittat Aventura's Live-DVD från Madison Square Garden. Jag hade inte så höga förväntningar, eller rättare sagt, jag ville inte bli besviken. Besvikelse fanns inte ens i mitt ordföråd när jag såg konserten. Det var glädje rakt igenom. Helt underbart! Sångaren Anthony "Romeo" Santos sjunger helt underbart live - nästan bättre än på skiva. Dessutom vet han hur man charmar publiken... Jag är helt såld. Han skriver så bra låtar också! Vissa är sorgliga och när man hör vissa vill man bara dansa av glädje. Får jag inte se dem live någon gång i mitt liv kan jag lika gärna gå och dö nu. Por favor.

Någon gång ska jag se dem, jag vet det bara.

Någon som har lust att ge mig en New York-resa med Aventura - biljetter i 18-årspresent?

Inte?

Jag fortsätter väl att drömma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback