"hoy es noche de sexo.. voy a devorarte nena linda"

Idag var det en riktigt konstig dag måste jag säga. Det gick upp och ner hela tiden, men ändå mest upp. Trots att den började med geografiprov. Jag tror att det gick bra. Sen var det engelska, där man skulle jobba själv. Jag och Karro gick till bibblan och läste tills det var dags att gå till italien-mötet, dit jag kommer försent såklart. Det gör ju inte saken bättre direkt att jag känner 3 pers totalt av alla svenskarna... Det var iallafall roligt och som jag skrev om innan så fick jag reda på vem det är jag ska bo med i två veckor.
Åt lunch med kompisarna och sen var det engelska-prov. Läs-och hörförståelse och det gick väl hyfsat. Gick till en dator för att skriva ett mail till italienaren. Jessie dök upp och vi tog 627:an från edsbacka. Kom hem, redan fått svar från italienarn och pratade lite med honom på msn. Gjorde spanskaläxan, försökte öva på sångläxan men jag är så hes att det knappast var någon idé. Åt middag, satt längre på msn, snackade med miriam i telefon och nu ska jag gå och sova...

Har fått en Aventura-reggeaton-låt på hjärnan ända sen min spanskalärare spelade den på spanskalektionen igår... Jag vet inte vad det är, men den är bra! Jag lyssnar på den hela tiden. Den heter "Noche de sexo" och ni förstår nog vad den handlar om. Be mig inte om någon översättning är ni snälla...


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Frida

översättning!!! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback