Extra lång helg...

...och det känns hur skönt som helst. Imorgon ska jag bara vara hemma, ta det lugnt och plugga. Jag ska göra klart sista biten på geografin och börja plugga matte också. Och läsa lite till i Persuasion.
Det har faktiskt gått riktigt bra med plugget idag måste jag säga, ovanligt bra. Läste igenom alla 27 sidor på förmiddagen. Sedan kollade jag igenom allt vi skulle kunna, bit för bit, och gjorde anteckningar. Det gick bättre på avdelningen om vulkaner, plattektonik, jordskalv och sånt för det tycker jag är intressant. Men nu är det inne på bergarter... vilket inte är så roande.
Nu ska jag gå och sova... buenas noches

image103
Papegoja på Gran Canaria

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack! det är verkligen tack vare personer som dig som man inser hur jävla lycklig man är över att vara sig själv!Älskar mitt liv när jag tänker på hur du verkar ha det. Stackars lillla människa. Hela du verkar vara ett skämt.... ett trångsynt sådant.

2008-01-21 @ 13:47:23
Postat av: Lovisa

haha ok? Ja vad bra att du är lycklig, det är jag med :)
Nja hörrududu, jag tycker jag verkar ha det ganska bra om jag ska vara ärlig, men du får gärna utveckla hur du lyckades få ut att jag är ett trångsynt skämt och en stackars liten människa utifrån det här inlägget haha?

Postat av: Olessia

söt papegoja

2008-01-21 @ 16:47:53
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Olessia

svar: japp :)

2008-01-21 @ 17:37:09
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback