drama drama

Ja hörrni, det var minsann lite dramatik på bloggen idag! (Ja, jag inser att jag ger det mer uppmärksamhet nu, men vafan)

Ibland undrar man ju bara vad som är syftet med sådana kommentarer som i förra inlägget (den första kommentaren alltså) Är det för att man vill bråka med någon, man kanske har aggressioner inom sig som man inte vill ta ut  på folk i sin omgivning så man gör det framför datorskärmen istället? Är det för att man vill ha lite drama i vardagen, om man är en rätt fredlig person i vanliga fall? Eller är det för att man helt enkelt vill få någon annan att känna sig sämre? (verkar lite konstigt eftersom denna person inte känner mig)

Ska jag vara ärlig, så blir jag glad för varje kommentar som trillar in. Kommentarerna växer inte på träd, i allafall inte på min blogg. Och läsarantalet håller på att öka, även om det fortfarande inte är så många.

Sen är det ju en annan sak huruvida man tar åt sig eller inte. Konstruktiv kritig gällande bloggen är det klart att jag tänker på, men det här är en persons åsikt. Och jag tror nog att den åsikten säger mer om den personen än om mig.

Därför får dagens uppmaning bli: Spread the love yao!



Kommentarer
Postat av: Frida

Kevin Michael's in the area! Love ain't got no color! ^^

Postat av: Olessia

haha så söt bild :D

2008-01-21 @ 23:23:21
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Frida: yo yo!
Olessia: hihi ja visst är den :D

2008-01-21 @ 23:24:38
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback