vacanza

Jag märkte det knappt i fredags, känslan som brukar infinna sig när det är lov på G. Man blir alltid extra glad vilket gör att det går lättare att uthärda de sista lektionerna. Den känslan kom aldrig i fredags, det var lite skumt. Jag antar att jag varit så mitt uppe i allting att jag inte hunnit inse att nu väntar en vecka utan skola!

Började lovet med filmkväll med vänner i upplands väsby, vi såg "Children of men" och "Eurotrip".. lite kontrast där kanske. Den första var faktiskt väldigt bra, fast deprimerande.... "Eurotrip" är "Eurotrip", amerikanarnas fördomar om Europa ihoptryckta under en och en halv timme. Väldigt rolig en och en halv timme!

Idag fyller min lillasyster år, så kl 10 skulle vi sjunga för henne. Hon fick fina presenter, t.ex en cool grej som jag inte skulle tacka nej till. Ett 3D-skissblock, verkar skithäftigt ju, måste se hur det funkar och om det är nåt speciellt..
Jag blev ensam  hemma för några timmar och då passade jag på att städa  rummet. Tacos till middag, melodifestivalen och tårta.

Imorgon ska jag försöka jobba på Sicilien-fotoalbumet och sen blir det middag och teater med Nattis i stan. Ska bli hur mysigt som helst. Nu ska jag gå och lägga mig.
ciao


Kommentarer
Postat av: Karolin

Scotty doesn't know...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback