sportlovet so far

I söndags var jag och Nattis på teater! Det var grymt kul, speciellt eftersom vi hade platser allra längst fram. Min, Micaelas och Liselas idol Rolf Lydahl hade en stor roll och han var skitbra, som vanligt. Jacob Eklund hade huvudrollen, som djävulen. Han var riktigt läskig där han satt precis framför oss och spände ögonen i oss... sen skrek han ut "SÅ NI TROR INTE DJÄVULEN FINNS!??". En läskig människa utklädd till katt, groteskt ful, la sig och åmade sig och höll på lite snett framför oss. Sen fick den syn på mig och Nattis. Sträckte sig efter oss med världens blick, vi skrattade så vi grät....  

här finns en trailer

I måndags åkte jag till Sollentuna bibliotek för att se om jag kunde hitta något att använda till geografi-arbetet men icke.. GIck hem, jobbade lite mer och sen tränade jag på friskis. Igår gjorde jag geografi, och sen var det myskväll med tjejerna. Pizza och singstar, mycket roligt.
image110

Idag vaknade jag vid 10, gick upp, åt frukost och åkte till Friskis. Då hade ingen annan i huset vaknat, pappa var på jobbet. Det var skönt att göra det tidigt på dan, så har man hela dan på sig sen. Nu har vi precis ätit soppa som jag lagade, helt okej blev den. Sitter och försöker skriva spanska-dikten nu.. jag vettefan hur det kommer gå..

Om 1 ½ vecka kommer italienarna!!!!!!!!!!!!! Det ska bli så sjuuuukt kul!!! Värmer upp med en massa italienska låtar som Julia skickat, vi är så duktiga måste jag bara få säga också - pratar nästan alltid italienska med varann på msn!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida

WAAAH! DU SNODDE MIN BILD!!! xDxDxD haha jk

Postat av: e

alltid kul med singstar! ;)
men usch, det där med spanskagrejen, är det något jag ska göra också? har nog förträngt det isåfall;/

2008-02-27 @ 17:38:20
URL: http://elinnnns.blogg.se
Postat av: e'

okej bra, för då har jag redan översatt en del. skönt att ha det gjort då (typ första gången det inträffar) haha :D

2008-02-27 @ 18:08:52
URL: http://elinnns.blogg.se
Postat av: Karolin

ni gör er verkligen på bild =P

2008-02-27 @ 22:36:43
URL: http://www.grisrosa.blogg.se
Postat av: Annie

Dem där läskiga italienarna :/ ;)

2008-02-28 @ 11:06:37
URL: http://annies.se.nu
Postat av: charlie

åh, rolf lydahl är min idol också! vad har ni sett honom i?

2009-08-12 @ 16:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback