pinsam italienskalärare

Min lärare är verkligen rolig. Oftast pinsam också. Hon brukar skoja, men hon kan vara helt allvarlig när hon gör det. Som idag till exempel. Jag, Karro, Julia och min lärare pratade om italien-utbytet och vilka italienare vi fått. Min lärare frågar mig:
- Men Lovisa, du fick en kille va?
- Japp
- Ahaaaaa och det är okej?
- Ja ja, det är helt okej
- Så du känner dig inte obekväm eller någonting med det?
- Nejdå, det är lugnt
- Ahaa vad bra. För du vet om det skulle hända något...... (
lång paus där jag väntar mig något i stil med: "så kan vi alltid byta"/"så kan du alltid komma och prata med oss")

....så måste du bjuda oss alla på bröllopet!!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHA!! Klockrent :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback