min otroligt intressanta helg!

I helgen har jag:

- Skrivit ett arbete om vulkanen Etna
- Läst en himla massa kapitel i Persuasion
- Pluggat italienska
- Bakat scones
- lyssnat på italiensk musik
- Bevakat flyg-priser till Gran Canaria
- Tagit hand om syrran som har öroninflammation

- Planerat med Micaela inför i påsk ;)

Det visade sig att kusinerna har sportlov veckan innan jag eventuellt är på Gran Canaria. Det var ju lite synd, men på något sätt ska jag väl kunna sysselsätta mig fram till klockan två på dagarna...:)

På konserten har vi iallafall bestämt att vi ska ta med oss en eller varsin Sverige-flagga. Hur många andra svenskar kan det finnas där liksom? Jag tror det var Julia som sa att varje gång man går på konsert så tänker man alltid: Åh om jag har på den här så kommer han säkert märka mig!! Självklart är det ju inte så. Men ändå, man vet att man själv är där, man står ett visst antal meter från sin favoritartist och även om det är många fler så vet man att man är en del av det hela på något sätt.

 
Fast om jag och Micaela är dom enda svenskarna på konserten och står ganska långt fram så finns det ju en liiiiiten chans! Och med tanke på hur mycket dom pratar med personerna i publiken så vill jag nog säga att det ser inte helt mörkt ut!   ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback