första helgen utan plugg - yes!!

Äntligen fredag! Fy vad skönt... och ingen plugg-helg heller. Inte en enda liten läxa har jag att göra. Skulle egentligen haft en liten italienska-uppgift till på måndag, men älskade italienska-läraren tog bort den!

idag hade vi ensemble på morgonen och jag sjöng hest "did you give the world some love today babe".. inte helt rent om ni frågar mig.. men men, sen var det trummor på "Jolene" och det gick bra! Det börjar bli riktigt kul nu, äntligen insett att jag inte är hopplös bakom trumsetet!

Gjorde lite musikteori med sandra, sedan åkte jag och Annie till Sollentuna C. Jag tog ut pengar, och Annie fixade sitt leg. 18 år om mindre än en vecka ju! Åkte tillbaka till skolan, tittade på Ny Generations konsert i aulan, några tjejer från Uppsala som sjöng skitbra, och sen hade jag italienska. Vi hade ingen lektion, skulle bara göra en utvärdering på datorn. Jag och Julia gick till datorerna och gjorde den och snart är det spanska, sista lektionen. Efter det ska jag till Friskis och sen hem och packa. För imorgon bitti åker jag och Annie till hennes land i skärgården! Ska bil skitkul!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: e'

men duu, visst har vi väl sovmorgon på måndag ? :D:D! eller tog hon bort den också?

Postat av: Frida

hjälp! inget plugg alls?! :O
jag har engelska poet-redovisning, geografi u-landsarbete, geografi demografi-redovisning, geografi vind väder och vatten-prov, mattekursprov och musikteorihäftet... suuuuuuck :/

2008-02-16 @ 00:50:39
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Sandra

jag har fuck it matteprov på onsdag :( och så har vi musikteorin. Det går inge bra för mig. Det går inge bättre av att GB står brevid och skriker att jag ska sänka pianot. Han menar trycka ner pedalen i mitten så man inte hör nånting....

2008-02-16 @ 18:00:54
URL: http://s4ndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback