en börda som lyfts från mina axlar

Så känns det lite nu. Geografi-arbetet är inlämnat och engelska-extrauppgifterna är utskrivna. Härligt. Dessutom var det italienska kursprov imorse så nu har man det avklarat. Det gick bra. Italienskaläraren satte mig vid katedern när jag hade lämnat in, för hon skulle gå och hämta mer kaffe, så att jag skulle hålla koll på att ingen fuskade... som att jag skulle säga det ändå..

Nu har jag bara engelska kvar, sedan ska jag hem så fort som möjligt, iväg med mamma på föräldramöte om italien och sedan direkt till dansen som slutar kl 20:30.. fullt upp!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Ja det där geografi-arbetet va riktigt skönt att bli av med. och snart är vi klara med engelskan =)

Postat av: Lovisa

Jaa!:)

2008-02-05 @ 17:55:43
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback