Dålig tajming

Idag när jag gick till skåpet efter att ha pluggat med Jessie så sitter det några tjejer vid mitt skåp. Det pågår en konfrontation, en tjej säger ifrån och det är ett väldigt personligt samtal. Någon blev sårad av något som någon annan sagt och det släpptes ut i luften just där och då. Precis när jag står och försöker få upp mitt skåp. Jag vill såklart gå därifrån så fort som möjligt så att de kan vara ostörda, men självklart ska skåpet krångla. Först öppnas det lite, men där sitter det fast. Går inte att stänga eller öppna helt. Minuterna går och tjejerna fortsätter med sitt väldigt privata samtal. Inte direkt bra stämning. Efter några sparkar här och där öppnas ändå skåpdörren och jag kan lägga in böckerna och är som vanligt tvungen att smälla igen dörren stenhårt. Det var bara så hemskt! Visserligen får de ju skylla sig själva om de sitter på en sådan plats, och jag kan ju inte hjälpa att jag har skåp där. Men allt kändes bara så fel, och det var liksom jag som började skämmas. Usch.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback