Pluggiplugg

Jag börjar se ljuset i tunneln nu. Jag har på något sätt liksom kontroll över allt som ska göras innan det bär av till Las Canarias, och det känns ju skönt. Det som är kvar att göras är:

- Novellseminarium i Svenska B
- Bokseminarium på Singoalla i Svenska B
- Muntligt naturkunskapsprov om hjärnan och nervsystemet i Naturkunskap B
- Engelskaredovisning om hur alkohol påverkar Sydafrika i Engelska C

Förberedde mig klart inför novellseminariet idag, har nästan läst klart Singoalla och skrivit ihop det jag ska göra i gruppen på engelskan.

Tänk när det är över! :D


Imorgon ska jag och Annie ha en liten "jul-plåtning" hemma hos henne. Tomteluva och lingonkrans ska med!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

JAAAA!! FOTA FOTA FOTA!!

Är jag beroende eller besatt? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback