Konsert och julbak

Så var den sista konserten med Rudbecks musikklasser över. Lite sorgligt såklart, men det var inga ledsna miner igår inte. Allt gick bra förutom första delen på första konserten... jag skämdes ihjäl haha... vi förstod inte riktigt vilka toner vi skulle börja på så det lät verkligen hemskt, jag undrade om allt inte bara var en hemsk mardröm..., men senare i konserten gick det bättre och andra konserten gick superbra.

Idag ska vi baka pepparkakshus här hemma, på mitt initiativ. Detta är en uråldrig (läs: typ 3-årig) tradition hos oss. Var och en av barnen ritar ett pepparkakshus och sedan bakar vi dem och dekorerar såklart. Inga färdigköpta hus på ICA här inte. Jag undrar vad jag ska göra för något i år.... är lite trött på vanliga fyrkantiga hus... någon som har en idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback