Frammeee

... eller okej, jag har varit framme i några dagar nu hehe. Har har det varit sol och varmt. Faktiskt upp mot 25 grader. Har gatt runt i Las Palmas, varit och sett pa fotboll (Las palmas - Albacete pa stadion har med micaela och lisela),, hoppat i vagorna pa stranden harborta, atit gazpacho och pulpo en salsa rosa som var jattegott (blackfisk i rosa sas,  jag var lite nervos, bilder kommer sen haha). Har ocksa varit pa marknad, solat och saklart fotat en himla massa!
Haha en gubbe pa fotbollsmatchen trodde att vi var tyskor! Han skrev ett sms (jag tjuvkikade) dar stod det: har ar det 3 tyska blondiner. Micaela ar verkligen inte blond haha och tyskor? Nae, inte okej :P

Julstamning da? Njae, inte traditionell svensk haha. Jag brukar ga runt och sjunga pa "heej mitt vinterlaand" bara for att det ar sa fel haha.

 Imorgon blir det stranden for mig, om det ar lika fint vader som idag. Da minsann ska det bli farg pa albinon fran sollentuna :P
(Jag vet att det ar jatteirriterande att lasa utan de sista bokstaverna i alfabetet, jorgito larde mig att skriva å, men det tar sa lang tid for mig haha)
Hoppas att alla darhemma (eller var ni nu ar) har det jattebra.
¡Agur!


Kommentarer
Postat av: Karolin

va skönt det låter, här är det mörkt och regnigt. det finns en knapp på tangentbordet som gör prickar också.

hoppas du får en härlig jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback