finito

Nu är allting avslutat :) Har precis haft bokdiskussion med svenskan och ska snart ha lite avslutningsfika med Annie i Sollentuna. Sedan ska jag hem och tvätta o fixa lite inför imorgon, och ta med chokladgodiset jag gjorde igår till Sandra för ännu mer julfika med fler kompisar. Det blir en skön avslutning och en bra uppladdning inför resan imorgon. Jag har svårt att föreställa mig de här tre veckorna framför mig som är helt fria från skolarbete. Jag får nästan tårar i ögonen av lättnad, efter den här stressiga höstterminen. Nu väntar en belöning som heter duga.

/världens lyckligaste lovisa

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

LOVISA JAG KOMMER ATT SAKNA DIG!!! Du måste ha det bra där nere, annars är det meningslöst att åka ;P haha !

Hasta luego! Ha en bra resa :) Gå inte vilse på alla flygplatser du ska vara på. AGUR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback