El Orfanato!

Grymmaste pepparkakshuset jag har gjort! Jag funderade på vad jag skulle göra för något och så kom jag fram till att jag ville göra huset i filmen Barnhemmet hehe, så det blev det! Förenklade det lite såklart, går ju inte att göra alla detaljer, men i stort sett är det samma hus :D

Är mäkta stolt eftersom mamma och pappa trodde att det inte skulle gå.. men nu är det ihop"limmat" och klart. Det roligaste är kvar, nämligen att dekorera så jag ska snart ner till ICA och handla lite godis som kan passa. Bilder kommer!





Update! Här kommer bilder.




Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Snyggt, snyggare än jag trott... ;) Men det säger ju inget, för jag kanske inte hade så höga förhoppningar ;P Eller jo det hade jag ;P haha... ;)



Men ditt pepparkakshus ser lite ut som barnhemshuset kanske ser ut om flera år då det har förfallit lite mer ;P



Det var läckert!!!

Postat av: Lovisa

hahaha tack!

2008-12-09 @ 20:38:19
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback