upponer

Vilken dag alltså. Mycket folk på jobbet. Flera irriterande människor och mitt i en rush kommer teamcheferna och ska göra kvalitetstest. Lite spännande eftersom de kollar på bemötandet av kunderna också medan de stod och väntade på sin beställning. Iallafall, dagen gick ganska fort trots min huvudvärk som dunkade till och från. Till slut skulle jag iallafall räkna kassan. Räknade fel, fick hjälp av arbetsledaren, allt blev rätt. Ringde vakten och stämplade ut 40 min senare än enligt schemat. När jag kommer upp till kontoret (fortfarande med huvudvärk, väldigt trött och lite nere pga alla irriterade människor, försening och hela faderuttan) säger en av teamcheferna: - Lovisa, det är så kul, för du är alltid så glad och trevlig mot gästerna! Det är så bra!

:D då släppte allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback