un giorno

Idag började dagen med att min engelska var inställd vilken innebar 4 timmar hål tills nästa lektion. (Jag kom till skolan innan vi fick reda på det). Så jag handlade i kafeterian, utnyttjade datorerna och började läsa en bok på spanska i bibblan. Någon slags ungdomsbok. Väldigt udda bok alltså. I varannan mening fanns "hijoputa", "puta" eller "joder". Tänker inte översätta:P
Åt lunch innan det var dags för naturkunskap. Lektionen var faktiskt väldigt rolig. Naturkunskapen blir bättre och bättre. Till sist var det ensemble och sånggrupp för första gången på terminen och vi spelade "Drive my car". På sånggruppen sjunger jag och Simon "You and I" ur Chess. Den är väldigt fin:)
Åkte direkt in till stan efter skolan, sällskapade lite med min sånglärare innan jag promenerade till stadsbiblioteket för att köpa grejer till min filofax på svanströms. Köpte ta med-mat från donken och fixade present till min kära mor som fyller 50 imorgon!
Sen var det kör och det var kul som vanligt. Bara två veckor kvar till Paris!!

Åkte hem med Elisabet och märkte att det pågår någon slags filminspelning på bensinmacken precis ovanför mig. Tror det är reklamfilm för Acne Jeans eller något. Måste undersökas närmre.
Nu måste jag packa... Flen imorgon!

Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: julia

är puta typ samma sak som puttana?!

Postat av: Lovisa

haha ja bra julia

2008-08-31 @ 16:55:02
URL: http://loolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback