sleeping issues

Slutspurten börjar imorrn. Bara 5 dagar kvar på jobbet och sen inget mer förrän en helg i slutet på september (undrar hur mycket jag kommer ihåg då? :P)
Iallafall ska vi ut imorrn med några från jobbet för att en tjej åker hem igen till sin hometown. Ska bli skoj.
Jag vet inte hur jag gör, men dagarna bara passerar. Ingenting händer. På lediga dagar, jag får nästan panik när jag tänker på det för på något sätt måste man utnyttja att man har en ledig dag. INTE sitta inne framför datorn! Har jag gjort något vettigt idag förutom att cykla hem min cykel som stod på stationen sen i söndags? Näe. Fy skäms lovisa.

En grej jag har tänkt på är att när man har en viss tid då man ska gå upp, det spelar ingen roll vilken tid det är, så är det ungefär lika jobbigt som att gå upp till en vanlig skoldag. Exempel. Jag börjar inte förrän vid 12-tiden på dagarna (jättesent ju) och brukar gå upp vid 9-10 sådär. Det gör jag även när jag inte jobbar - men! det blir ändå sååå mycket jobbigare! För man måste ändå ställa alarmet för att vara på den säkra sidan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback