Medivlos? Medivles?

Hahah det var jättekul på väg till jobbet idag. Satt på tåget och lite längre bort i vagnen sitter en kille och pratar spanska (sydamerikansk), med en svensk tjej. Såklart tjuvlyssnar jag lite. Hon lär honom att säga mössa och jag tänker: hahah skulle vara typiskt sara. Då inser jag.. det är sara!! 
 - SARA!!

Så det blev en uppvärmning i spanskan på tåget, jättetrevligt!! :D Han var från Peru, fast det var inte nån random spansktalande hon hade raggat upp, utan en från hennes kyrka. Jag berättade om mina kusiners kusiner och han bodde typ 2 timmar ifrån deras stad. Det var en bra start på dagen :)

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Jag är så jävla kass på Spanska, ändå fixade jag ett MVG i det haha!

Postat av: Sandra

Hihi! Vilket sammanträffande lixom..

2008-08-18 @ 11:13:48
URL: http://s4ndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback