Martes

Ska snart äta frukost och sen ha Engelska C och mentorstid.

Igår kom ju lönen (woho!) så jag var snabb med att köpa saker jag behövde:

nya ballerinaskor  -
(RIP mina gamla, de förtjänar en eloge för att de klarade sig igenom en helg med ett antal timmar promenad i Istanbul för ca 1 ½ år sedan)
 pärmar till skolan -
Nu ska jag bli superduperorganiserad
ny plånbok

Efter skolan har jag en hel ledig eftermiddag, har verkligen ingen aning om vad  jag ska ägna den till, och sedan vid 4 ska jag hämta barn på dagis med Jessika. Tänkte ta ett friskis-pass sen också.
Nu ska jag ner och äta frulle!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe! Det var en utav mina konfimander som nästan satte sig i knät på mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback