kusiner

Snart är det dags för mina kusiner att åka hem.. det ska bli tråkigt.. men jag träffar dem iallafall i vinter :)
Det är svårt, för det finns många tillfällen under det kommande året som jag vill ner till Gran canaria o hälsa på. 1 - nu i vinter över jullovet, 2 - i februari när den stora karnevalen är :D och när alla tre fyller 18, 3 - när de tar studenten i mitten av juni!

Har iallafall varit väldigt kul att ha dem här i några dagar. Vi har varit här hemma och badat, badat bastu, kollat på pride, gått runt i gamla stan, fikat, spelat singstar, varit på grönan och skojat o skrattat som vanligt :)

los clandestinos ;)
                                                                                            Los clandestinos ;)                                   

Kommentarer
Postat av: fia

hahahahaha jaaaa jag vet!! ja höll på skratta ihjäl mig första gången ja såg det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback