kul kul kul

Helgen har gått i raketfart. Kan i och för sig bero på att jag har gjort nada. Faktiskt, jag har inte gjort någonting alls. Läst och spelat piano. Knappt gått utanför dörren. Det är nästan så att jag längtar till imorgon och skolveckan - ska det vara så?

Ja självklart. För det händer så mycket roliga saker nu så det är helt otroligt. Förutom den stora nedräkningen till den 18 dec, så väntar diverse andra småresor runt hörnet. 

Nästa helg är det Flen som gäller. För er som inte vet vad det är så är det när Rudbecks musikare packar sunkkläder, hoppar in i en buss, kör i 2 timmar till Ansgarsgården i Flen där vi under en helg sjunger, leker, busar, spelar instrument, paddlar, volleybollar och blir förkylda. Det är väldigt roligt! Kan inte förstå att det är tredje och sista gången nu.

Och om 3 veckor åker jag med kören till Paris! Vi ska sjunga på en populär kvällsmässa i en fransk kyrka dit ca 100 fransmän kommer varje kväll, och ha konsert i svenska kyrkan. Kollade upp vårt hotell på Google Earth och det var väldigt centralt! Kanske slänger in en bild sen.

Nä nu orkar jag inte sitta här längre. Ciao belli.

Kommentarer
Postat av: Sandra

diggar din förklaring om Flen. spec sunkkläderna och förskylnings graden. Men det är ju sant..

Postat av: Karolin

sant och underbart =)

och i år får vi stugorna! inte för att jag vet hur dom ser ut men ändå =P

2008-08-25 @ 17:48:46
URL: http://grisrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback