jobb jobb jobb

Står här vid en av datorerna i "green room" som vår personalmatsal så proffsigt heter :P Ska strax gå tillbaka och ägna mig åt hamburgerbeställningar igen, tänkte bara slänga in några ord här först.
Allt går upp och ner just nu, ena stunden gråter jag för vadsomhelst och andra stunden är jag glad som en lärka. Men, jag tror jag har slagit över på den glada sidan nu iallafall. För ikväll ska jag och Annie på bio nämligen. Ska bli skitmysigt, först fika på stammisstället bolero café, sen köpa godis och sen är det "Barnhemmet" på Sergel som gäller.

Idag kom det några italienare och beställde. Jag vet inte om han visste att jag pratade italienska, men han beställde direkt på italienska "Due di questi.. hamburrrgerrmenooo". De var från Sardinien, och han lärde mig lite italiensk geografi. Mer än det jag redan kan alltså :P

Nu måste jag kila. Ciao.

Kommentarer
Postat av: fia

http://www.youtube.com/watch?v=n1HjdduPtAk&feature=related hahahhaha duuu kolla på de där, de är typ så där man skulle reagera

2008-08-11 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback