vår!!!!

Nu har det äntligen blivit varmare! Igår när vi hade paus i första musikal-repet med musikarna så var vi ute i solen - utan jacka! Helt underbart ju. Efter skolan åkte jag till HM och införskaffade en vårjacka, så nu är jag redo!

I måndags var det lång skoldag, sedan en stund hemma innan det var dags att gå iväg till dansen. Vid övergångstället på St:Eriksplan träffade jag min storasyster och efter dansen var jag i deras lägenhet och drack te och åt shortbread, det var mkt trevligt :) Kom hem ganska sent, och att se en film dagen efter som hackar hela tiden på geografin var inte så kul för ogönlocken... "En obekväm sanning" är säkert mycket mer intressant om inte allting hackar och Al Gore låter som en robot...

Nu har mer än halva veckan gått och det känns ju skönt. Inte för att det var någon jobbig dag att gå i skolan idag, bara spanska och italienska. På spanskan jobbade vi på med filmen och manuset blir riktigt bra måste jag säga... vår lärare satt iallafall och skrattade när hon läste det :D

Imorgon är det en lång lång dag... fullt upp. 4 timmar musik (totalt med min kör på kvällen inräknat) Molto divertente!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback