il mio weekend

Ja påsklovet gick ju sjukt fort, och ändå känns det som att det var jättelänge sedan man var i skolan. 

I torsdags fyllde ju jag år så då fick jag frukost på sängen o presenter på morgonen, sen gick jag och syrran ut en sväng med lille sigge, en hund vi vaktade, och sedan kom min storasyster och hennes barn en kortis på eftermiddagen :)
I fredags kom kusinerna från nyköping + mormor på förmiddagen och sedan stack jag iväg för att vara publik på parlamentet med linnea, annie och johan. Det var väldigt skoj :) Efter inspelningen åt vi suuupergod sushi! 
image114
image116

Nästa dag, lördag, jobbade jag och Annie med kärchers högtryckstvättar på coop forum i Täby och det gick skitbra! vi sålde jättemycket sa de!:D Efter att vi hade slutat köpte vi godis och åkte hem. På kvällen kom min gudmor och hennes man, det var trevligt. Nästa dag var det jobb igen och det gick bra även den här gången, lyckades själva montera ihop en högtryckstvätt direkt ur kartongen! Yeah..:)
Efter jobbet åkte vi hem till mig och lagade pasta och såg parlamentet :)
image115
 

Kommentarer
Postat av: karolin

du är nog händigare än somliga tror =)
grattis igen!

Postat av: Lovisa

karolin: hihi :) tack!

2008-04-02 @ 18:46:44
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback