hola guapos!

Min kalender ser ut som att ett barn lånat mina färgpennor och ritat runt, för det är inte mycket vitt papper kvar på den inte. Skriv klart geografi, skriv klart filosofi, dans, kör, kolla sommarjobb, städa etc..

Idag satte jag mig och skrev klart filosofin iallafall vilket kändes underbart skönt. Nu är det bara geografin kvar, och det är bara halva uppgiften kvar så det ska nog gå. Nu känns det lugnare... lugnare än förut, när jag gick runt hela tiden med en konstant oro för hur mycket jag skulle hinna och hur mycket jag skulle våga planera in. För det är bara att acceptera; vissa dagar hinner man inte allt man vill, men det är okej ändå.

Det är så mycket roligt som händer den här veckan, och nästa vecka såklart! Imorgon har jag en lång sovmorgon, italienska och sedan filminspelning till spanskan med Elin. Sen ska jag kolla sommarjobb och skriva klart geografin. På torsdag är det lektioner och musikal-rep och sen kör på kvällen. Och på fredag är det lektioner, spansk-filminspelning och sen kommer Lisela!!:D:D:D:D:D

Helgen blir jätterolig, med Lisela här och födelsedagsfirande med kompisar :) Måndagen är man ledig från skolan, och nästa dag bär det av till Italien!!!:D


Kommentarer
Postat av: elin

fyfan vad vår film kommer bli braaaaaaaaaa :) eller rättare sagt.. BÄST

Postat av: Lovisa

jaaaaaaaa:D! Den kommer bli helt fantastisk!!

2008-04-10 @ 19:26:44
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback