för ja kommer till italien iövermorgoooon

Yep, that's the truth. Italien. Kan ni förstå? Sol, värme, pasta, glass, kaffe (ja jag ska börja dricka kaffe i italien, det var ju mitt nyårslöfte) om bara TVÅ dagar!! Sommarvärme!! Känns ju helt sjukt att plocka fram shorts, sommarkjolar och bikinin nu liksom! Men jag ska inte säga att jag klagar hehe..

Idag var jag och köpte presenter. Föräldrarna får en sån där glasljuslykta som ser ut som en snöboll och han får en påse kexchoklad och en påse ahlgrens bilar - svenskt godis :)

Nä, jag har inte förstått att det händer snart. Här sitter jag idag i det mulna och regniga Sverige och på torsdag glassar vi runt i Venedig! Oj oj... :D

Nog tjatat om Italien, idag var jag och Nattis på Rice och åt deras buffé. Hur mycket mat man ville, bara att beställa in tallrik efter tallrik med sushi - himmelriket ju! Och roligt att träffa Nattis igen såklart :D!

Imorgon ska jag kanske träffa Nattis igen och sen är det packningsdax... jag är sämst på att packa. Min tankegång går ungefär såhär: "Men den här kanske jag vill använda nån gång och då kommer jag ju ångra mig om jag inte har packat ner den. Skit i att jag typ aldrig använder den här hemma, den kan ändå vara bra att ha." . Som ni kanske förstår så resulterar det mest i att jag alltid packar för mycket. Vilket blir himla jobbigt sen när man ska få in alla grejer man har köpt därborta...

Här kommer lite bilder från igår förresten, de är snodda från Annie :


image118
image119
image120
image121image122



nu går jag och sover..... ciao!


Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha. precis sådär är jag också när det gäller packning. typ något man aldrig använt: men det här kanske jag faktiskt vill ha där nere.

:D ci vediamo domani bella ;) PÅ FLYGPLATSEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback