tomt

Japp det är tomt nu när de har åkt:( Verkligen ingen glad dag... Kramade hejdå på Arlanda.. fy fan, det var en tråkig känlsa att veta att den kommande veckan kommer vara tom på massa aktiviteter...
Om det känns såhär när vi säger hejdå, när vi ändå ska till dem om en vecka så vill jag inte veta hur det kommer kännas när vi åker hem från Bilbao om 2 veckor...
Det vi gjort i veckan var att spela basket, middag i skolan, cosmonova, skansen och sedan middag med iratxe hos Hanna och Rikard:), gått runt i kista, och varit ute på kvällarna. I lördagskväll var vi först på sollentuna stn. jippie jättekul.. sen åkte vi till edsbergsparken.. lite bättre iaf:P Ändå roligt att umgås med allihopa:) Igårkväll träffades vi också på stationen och i väntan på att någon skulle hitta ngn fest vi (typ 20 pers) skulle komma in på så ringde Sofia, som stannat hemma och sa att ca 4 pers kunde komma hem till henne. Det lät mkt roligare än att gå runt och frysa och leta, så jag, min bask Iratxe, Magnus och hans Andere åkte hem till Sofia, Amaia och Alba och spelade kort:) Vi spelade "burro", typ som bubblan fast man ska slå när man har 4 av något och säga "burro", alla ska också slå då och den som slår sist får ett "B", när man samlat ihop till "BURRO" så ska de andra hitta på en sak som man ska göra... var lite orolig eftersom andere är lite smått galen... som tur var var de snälla:P Jag skulle "ögonpussa" magnus (man ska bara nudda ögonfransarna och blinka typ haha)
Gick till bussen .. fick reda på senare att magnus och andere missat sista bussen.. de fick gå hem, runt kl 1 på natten i 40 min.. stackarna...:P

det var väl allt.. hoppas alla haft en bra helg
ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

ojojoj... roligt! :D "burro"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback