skön dag

Står och snörvlar vid skolans datorer. Ugh jag hatar förkylningar... om ca 20 min har jag engelska i två timmar, sen mentorstid och sen är det sluuut:) Då ska jag ta bussen till Sollentuna och förhoppningsvis inhandla en pyjamas och ett par tights (vill ju ha nåt tjockare istället för strumpbyxe-leggings nu på hösten).. ska också kolla en grej hos frisören:)

Igår var det en lång dag... jag hade hål innan engelskan, bara för att få reda på att engelskan var inställd! I och för sig så hade jag ändå behövt stanna kvar för mötet om utybytet till Baskien. Kan inte fatta att de kommer på fredag!!!! Verkade som att det var fler som ville ta med sin bask på Håkan Hellström-konsert:)
Efter mötet satt jag, Sara och Johan och pratade en massa, till och med när läraren gått. När klockan var halv 7 lämnade vi skolan:P och stod och pratade jättelänge utanför skolan istället. Vi frös så vi hamnade på simhallens café istället där vi satt till halv 8 och sen åkte jag hem och åt pannkakor.. väldigt roligt tidsfördriv måste jag säga

Pratade med Micaela sent igår på msn. Jag har äntligen börjat våga prata spanska med henne:P även om det tar emot att trycka på enter-knappen när jag är osäker på någon verb-form. Men hon tyckte att jag pratade flytande så det är väl bara att släppa på rädslan..

nu måste jag snyta mig!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback