lasciatemi cantare

Sitter och lyssnar på någon italiensk låt vi lyssnade på italienskan igår. Den är rätt bra.
Igår var det dans, jättekul som vanligt, men synd att jag var borta förra veckan - det märktes verkligen, var lite svårt att hänga med i början men sen gick det bra:) Kul att ha en kompis på dansen nu också som bor i sollentuna:)

Idag har jag skrivit klart ett religionsarbete, med några msn och facebook-pauser hehe... Nu ska jag bara läsa ca 20 sidor i "to kill a mockingbird" och plugga lite italienska.
Imorgon är det bara spanska och italienska, sen slutar jag eftersom religionen är inställd:) Spanskan är ju rolig som alltid och italienskan ska vi bara ha ett litet prov/förhör så det blir nog rätt soft dag:D

Nu ska jag lämna datorn till min bror och gå och läsa boken

hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är de för bok su läser? "to kill a mockingbird"? skum titel eller vad?!

Postat av: Lovisa

aa jag vet:P en mockingbird är en fågel som inte göra något ont mot någon, den bara sjunger. Därför är det en synd att döda en sådan. Men den är rätt bra!:)

2007-09-18 @ 22:06:00
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Jessie

svarar lite på din kommentar här, haha :P japp, jag sjunger i sollentuna gospel =)

2007-09-19 @ 22:04:32
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback