Jag är inte nådig...

Konversation jag nyss hade med min kusin:

$2[]* [] * [xXx]¯|¯-(o·$26·÷ [נσяgє] ÷··$2o)-¯|¯[xXx] * []* [] ·$0 säger:

lovisa kan du leta up en lât som jag har hört i sverige? den heter i natt

·$2[]* [] * [xXx]¯|¯-(o·$26·÷ [נσяgє] ÷··$2o)-¯|¯[xXx] * []* [] ·$0 säger:

de är nân som heter walgren

·$2[]* [] * [xXx]¯|¯-(o·$26·÷ [נσяgє] ÷··$2o)-¯|¯[xXx] * []* [] ·$0 säger:

tror jag

Lovisa | sicilien säger:
åh nej.... niclas whalgren! hur kan du gilla den!?

Lovisa | sicilien säger:
"egen lägenhet"...uach

·$2[]* [] * [xXx]¯|¯-(o·$26·÷ [נσяgє] ÷··$2o)-¯|¯[xXx] * []* [] ·$0 säger:

den är grym

Lovisa | sicilien säger:
det strider nästan mot mina principer att ladda ner en sån sjukt dålig låt.. den ska inte ens få kalla låt.. men okej, jag kan ladda ner den LJUDFILEN åt dig

·$2[]* [] * [xXx]¯|¯-(o·$26·÷ [נσяgє] ÷··$2o)-¯|¯[xXx] * []* [] ·$0 säger:

tack hahahahaha


några minuter senare:

Lovisa | sicilien säger:
den går inte att ladda ner tyvärr (läs: som tur är)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, skööön konvis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback