Flen

Kom hem idag från Flen. Åh vad kul det var!! skitkul!!! :D:D Jag orkar inte riktigt skriva allt, men lite grann:P

När vi kom dit på fredagen var nollningen den stora uppgiften. Vi hade Harry Potter-tema (iallafall i början) och det blev jättebra verkligen!! Tack klassen!!:D

Var uppe ett litet tag till och pratade med människor, sen gick jag och sov... vi skulle upp ganska så tidigt nästa dag. Om inte annat så vaknade vi tidigare av att Ck:s mobil stod ställt en timme tidigare:) men det var skönt att ha lite tid att vakna upp på...
Först var det frukost, sen var det workshop med Stockholms Improvisationsteater, den första hölls av en kille som hette Jakob. Så otroligt kul!! Vi var blandade 1:or,2:or och 3:or och alla hade jättekul, det blev en galen stämning i rummet :D Sen var det lunch och rast. Jag och Sara satte oss vid bryggan och hon gjorde inbakade flätor på mig - väldigt fint blev det faktiskt! När vi gick ned satt improvisatörerna där vid en sten, när vi sagt hej sa Jakob: nä hörrni tjejer, inget nakenbad nu, jag pallar inte! Jag och Sara bara: hehe närå...
Sen bestämde vi oss för att paddla - supersuperfint.... vi kände oss som Madicken och Alva när vi paddlade under en idyllisk bro, vid ett jättefint slott..:)
Hade en till workshop med tjejen  och det blev mycket skratt och väldigt intressant! Vi skulle bland annat göra en lek när man är en grupp på ungefär 6 pers och en börjar och säger: jag är... *någonting*...  och ställa sig som det föremålet/känslan/varelsen. Sen när man gjort en scen, alltså när alla gestaltar något, så bestämmer man någon som stannar kvar och bygger en ny scen på det istället. Vårt började med ett träd.. och slutade med att jag och Karolin gestaltade urinoarer!hahha
Mådde jättedåligt på eftermiddagen. Hade världens huvudvärk så jag bara grät när det gjorde som ondast... mådde även illa och trodde att jag skulle bli jättesjuk.... men som tur var fick jag tablett och superskön huvudmassage av gulliga Sandra, som gjorde att det försvann! tack <3
Sen middag, tacos mums!!:D Efter det var det lekar och dags för treornas "gåtrunda". Läskigt värre.... men superbra gjort! Läskigast var Anna som satt med en docka och skrek isande... brrrrrr.... Blev även fasthållen i båda benen, när min grupp lyckats smita undan de läskiga varelserna:P stod där och skrek och skrattade om vartannat, och ansträngde mig för att inte ramla omkull.. haha:)
Pratade lite på vårt rum med Sandra och Karro innan jag somnade... klockan var väl runt 4 då.. sen upp igen vid 9....... hade ensemble och förkylda elever sjöng och spelade "Under ytan" - lät bra tyckte jag! Sedan städade vi typ hela dagen och sen åkte vi hem...
nu sitter jag här....... lagt typ hela packningen i tvätten. UÄC allt var smutsigt:P även jag så jag borde duscha inom kort också...
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

hehe kul att man skrämde nån ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback