el pais vasco

Japp nu e vi har, vi kom igar men det kanns som att det var langre sen. Resan gick bra, forutom att i Paris fattades det fyra svenskar nar vi skulle ga ombord - vi fick inte tag i dom men dom kom i sista sekunden! Och nar vi kom fram till Bilbao sa var Saras vaska forsvunnen...:(
Pa eftermiddagen skulle min bask gora laxor sa jag gick over till Saras och at lite dar med baskens mamma, pojkvan och kusin. Hon hade tva katter, en ar orange och superfet och den andra ar vit och har ett blatt och ett gult oga. Pa kvallen igar gick vi ut pa stan och drev omkring typ, blev en hel del kindpussande med deras kompisar som vi skulle presenteras for. Kollade pa en killes baskettraning, sen sporegnade det och min bask var pa orkesterovning sa jag akte hem med Sofia och hennes bask Alba, dar var de jattetrevliga och Alba var grym pa att spela gitarr!!! alltsa det var helt sjukt, verkligen sana dar spanska klassiska stycken- det var sa fint sa man ville grata hehe:D Spelade kort med hennes lillebror och sen kom min pappan i min familj och vi gick hem till oss och at middag. Min bask, Iratxe har en jattetrevlig bror som ar 22 och var med i samma utbyte fast lange sen, sa han kom ihag en massa saker; upplands vasby, marsta, rokning forbjuden och vasamuseet haha!

Dagens citat: "Den ena ar blind, den andra dov. De kompletterar varandra!" - brorsan

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter som ni har skojsigt! Kul att brorsan kommer ihåg massa ord :p

Postat av: Karolin

va kul det låter! skolfotot är nästa fredag

2007-09-26 @ 20:40:12
URL: http://www.grisrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback