baskerna är här!!!

.. och det är superkul!:D I fredags kväll träffade jag och min bask Johan och hans i sollentuna, sen åkte hela gruppen in till stan och det var lite svårt att säga till dem att här i Sverige kommer man inte in på något om man är under 18, så vi satte oss på ett cafe istället:P
På lördagen var det lunch i skolcafeterian och sen åkte jag som ensam svensk med 4 baskier, min bask, en till tjej och två killar som båda hette Urko. Vi köpte pippi långstrump-dockor :D sen gick vi till Grönan och träffade de andra, de åkte bergochdalbanan och fritt fall och sen var det Håkan-konsert. De verkade tycka att det var kul, de stod och dansade iaf. Sen tog vi båten och satte oss på samma cafe som gårdagen innan vi åkte hem.
Igår var vi i gamla stan och hade jättekul verkligen, en baskisk kille (som alla tjejer är överens om har typ världens finaste ögon) gjorde en volt!!! - på kullersten - på stortorget!!!
Orkar inte berätta allt men det var typ det vi gjorde i helgen:) När vi kom hem igår satte vi oss och tittade på "The hitchhikers guide to the galaxy" - fast dubbat till spanska:D Sen lärde min bask mig en massa kortspel och vi spelade och hade jättekul:)

Snart är det spanska med dem som gäller... ska bli kul:)
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

shit..... jag skulle verkligen inte klara av att ha en bask hemma hos mig :|

Postat av: Karolin

va kul! synd att skolan inte har något utbyte med tyskland!

2007-09-10 @ 19:29:32
URL: http://www.grisrosa.blogg.se
Postat av: Lovisa

frida: närå det är faktiskt inte lika svårt som jag trodde :) lite spänt i början kanske, men det går jättebra:D
karolin: :(

2007-09-10 @ 22:38:10
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Sandra

wow! coolt där med volten! Tänkte på en sak imorse! Du hälsade på mif och Ck jätteglatt! då hälsade din baskier lika glatt! Hon måste vara väldigt trevlig! :D

2007-09-13 @ 17:02:32
URL: http://s4ndra.blogg.se
Postat av: Lovisa

sandra: ja hon är supertrevlig:)!

2007-09-13 @ 22:25:00
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback