bara 2 dagar kvar...!!!

Det börjar bli lite dött med kommentarer här märker jag.. snälla kommentera mera! Det blir mycket roligare då:) Ska försöka kommentera mer på vänners bloggar också.

Idag hade jag först spanska dubbeltimme. Vi fick ge oss själva läxor och det var ett väldigt bra sätt att jobba på tycker jag. Fick ganska mycket gjort, även om mycket tid spenderades till att prata med Johan, Sara och Frida.
Sen hade vi italienska och vi pratade lite mer, skrev egna dialoger som vi ska spela upp utantill på fredag.
Sen var det lunch och som det brukar bli så mötte jag Linda utanför lektionssalen(har lektioner mittemot varandra). Satt med Linda, Jonathan, Fia och några ettor. Mkt trevligt:)
Efter lunchen var det religion - sista lektionen. Pratade om moral och etik. Tycker fortfarande att det är intressant:)
Jag tog bussen till Kista och gick och kollade. Hittade ett par tights som jag var ute efter:) och så hittade jag en jättefin höstkappa på HM som satt helt underbart bra och var superskön och skitsnygg! Den vill jag verkligen ha...
När det gäller kläder har jag helt plötsligt, sen jag läste
Englas inlägg om material, börjat kolla jättemycket på vad det är för material i kläderna. Har inte brytt mig om det tidigare.. men men.. det är väl bara bra antar jag:)
Efter att ha handlat allting som behövdes så åkte jag hem och var helt slut. Gjorde klart alla läxor, fastän jag planerat att göra några imorgon också:) så nu behöver jag inte göra något imorgon. Skönt:) då kan man slappa innan kören. För sedan när jag kommer hem ska jag nog snygga till lite här hemma...
för på fredag kommer baskerna!!!!!!

nu ska jag läsa klart de sista sidorna jag ska ha läst till imorgon i "to kill a mockingbird"!
god natt!!

Kommentarer
Postat av: Frida

hur kan du ha så mkt pengar??? jag har bara brödsmulor i min plånbok.
längtar till studiebidraget, då ska jag köpa en svartgrå trench från hm som jag har spanat in i två månader! >:)

Postat av: Lovisa

Jag har inte så mkt pengar:P men mamma betalar saker som jag behöver, t.ex ytterkläder.

2007-09-06 @ 10:30:14
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Karolin

tycker att det räcker med att läsa 8 första kapitlen i "how to kill...", i alla fall för min del

2007-09-06 @ 20:30:59
URL: http://www.grisrosa.blogg.se
Postat av: Frida

juuste.... smart, den dealen har ju jag också med min mamma! det kom jag inte ens ihåg, gu va bra att du sa det! :D

2007-09-08 @ 13:53:12
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback