z-dag

Idag vaknade jag utan någon som helst koll på vad klockan var. Det visade sig att hon var 11:30, sovit i 12 timmar - inte illa för att vara jag!
Duschade, åt frukost (som blev lunch), pluggade geografi så jag mådde illa, gjorde framsidan på t-shirten till Micaelas kompis.
Har en känsla av att religionen ändå måste pluggas på mer... Det är verkligen sista chansen imorgon och på fredag att få ett VG.. skulle vara så skönt.
Dessutom är det italienskaprov på fredag, vilket jag i och för sig inte är så orolig för, men känner ändå att jag måste plugga en del till det också.. Jaja.. det är bara två skoldagar kvar att kämpa sig igenom och sen är det lördag med baskien-gänget och teater med Nathalie på söndagen, sen är det slapp-och packmåndag och på tisdag sitter jag på flygplanet över atlanten :D

Nä jag ska inte sitta här alltför länge.. har som sagt plugg att göra...
hoppas ni har haft en bra z-dag!

Kommentarer
Postat av: Karolin

jo tack, den var inte dålig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback