in NYC

Yes yes yes yes yes yes YESSS!!!
Har bara vart har i nagon timme och det ar anda mkt mkt mkt mkt snyggare och coolare an jag trott!!!

Efter en lang utfragning pa Immigration-grejen pa Newark flygplats sa tog vi en taxi till lagenheten. Det ar verkligen som i alla filmer, det ar gula taxibilar i en stor korsning med tusen neonskyltar. Vi bor mitt i theatre district, precis vid broadway och har sett skyltarna for Grease, Chicago och phantom of the opera.
Nar vi kom till lagenheten motte Sam oss, han som hyr ut den. "you like it warm and toasty?" fragade han nar han skulle visa oss runt lite i kvarteret, och det ar klart, att kunna ga utan jacka kl 10 pa kvallen ar skonare an hostkylan i Svedala.
Finns en massa skumma affarer har.. "adult DVD" ser man overallt. Dessutom bor vi granne med ett "Psychic" haha!
Vi gick till en grocery store och handlade frukost till imorgon.
Lagenheten ar superfint inredd, verkligen. Vardagsrummet och koket ar absolut finast. Haha, i sovrummet hanger det en stor tavla fran Kungliga Operan i Stockholm!! :D

Imorgon ska vi ga till American Museum of Natural History - "Natt pa museet"-museet :D Ska promenera i central park och hoppas att det blir lite shopping ocksa... sen pa kvallen ar det en jattestor halloween-parad som vi saklart ska kolla pa.

det kanns som att jag har mycket mer att skriva men nu ar jag sa trott sa jag ska ga till sangs.
bye bye

Kommentarer
Postat av: Karro

Å va kul! Hoppas det blir en toppenvecka

2007-11-01 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback