Det regnar i paradiset

Sitter och lyssnar på Manu Chao som inte riktigt kan det här med verbböjning på engelska, det låter i och för sig bara roligt.

Den här dagen började med en oerhört traumatisk upplevelse. Just när jag ätit klart frukosten och ställer mig upp för att duka ut så ser jag något svart på vårt ljusa trägolv i ögonvrån. En stor husspindel rusar över golvet och jag springer förtvivlat ut ur rummet. När jag äntligen intalat mig själv att jag vågar ta en tidning och ta ut varelsen så hittar jag den inte!!! Obehagliga känsla!!!

Jag hade engelska första lektionen och vi fick äntligen tillbaka uppsatsen på "To kill a mockingbird". Det gick bra, högsta betyg fast det var några småfel.

Efter mentorstiden åkte jag till Kista och inhandlade en vit t-shirt på HM till Micaelas kompis i Spanien som jag ska göra en tröja åt, gjorde en till Micela i julklapp förra året som det stod "håkanist" på. Och nu vill kompisen ha en likadan fast med my chemical romance:P ska bli intressant o se hur det blir...:P Träffade Frudden och hennes pappa på Vero Moda. Letade även efter höst/vinterkappa, men fann ingen. Växlade överblivna euro från Baskien-resan till dollar. Det var coolt.:P

Jag kom hem och åt lunch. Nu sitter jag och njuter vid tanken på att vara ledig imorgon :D Skönt!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Karolin

är det bara jag eller har vi z-dagar hela tiden numera? inte hittat spindeln än?

Postat av: Lovisa

eller hur :D mamma undrar om det är något fel på vår skola..
ja, pappa hittade den igårkväll, den hade gömt sig i kökshandduken :|

2007-10-24 @ 14:58:01
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback