det är LOOOOV!!!

Äntligen - som jag har längtat!!!
Hade fullt upp i skolan fram till den näst sista lektionen innan lovet.. inte mys. Efter det kände jag bara att jag ville falla ihop och gråta, var så slutkörd. Efter lunch hade jag nämligen två prov efter varandra. Det första var i religion och man kunde känna panikkänslan i klassrummet då vi hade två väldigt stora frågor att besvara på en timme. Ångesten bara kröp sig tätt inpå en när man tänkte för länge på vad man skulle skriva. Alldeles för lite tid, tyckte till och med läraren.
10 minuter senare var det italienska-prov, vilket jag inte var så orolig för. Det gick nog ganska bra tror jag. Lättnaden jag kände när jag lämnade in provet, tog väskan och gick mot skåpen var obeskrivlig :) Bara en lektion kvar, spanska - som är favoriten. Vi kollade på film, Pan's labyrint som jag verkligen kan rekommendera, och trots att jag sett den tre gånger innan satt jag ändå och hoppade till av rädsla då och då :P Fick tillbaka två arbeten som det gick jättebra på.
Gick till cafeterian för att träffa Baskien-folket och nu har vi bestämt hur det blir idag, ska bli jättekul. Middag på restaurang och sen hem till Annie :) Johan skjutsade hem alla i sin high-tech -bil, och även fast alla andra bodde i norrviken, vaxmora och rotebro så fick jag skjuts ända hem till Tegelhagen :)

Imorgon är det Djungelboken på stadsteatern med Nattis :D
trevlig helg och höstlov!


Kommentarer
Postat av: Karolin

va jobbigt, hoppas du kan vila upp dej ordentligt och att du får det jätte kul i "the big Apple"

Postat av: Lovisa

tack!! :)

2007-10-29 @ 17:15:57
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback