vilken dag

Vaknar. Sträcker på mig, känns som helg. Tar upp mobilen. Kollar vad klockan är. 8:30. Sätter mig upp, kollar igen. Fortfarande 8:30. TVÅ TIMMAR FÖRSENT!!!

Ingen tid för frukost, upp ur sängen, sl.se, "ÅKA NU!!" Fem minuter på mig.
Går till bussen, extra tidigt för säkerhets skull. Åker till skolan och kommer till spanskan när det ungefär är 40 minuter kvar. Får sitta själv och göra nationella provet muntligt, vilket ändå gick bra tror jag...
Bara en lektion kvar, italienska där vi gick igenom siffror.
Efter skolan åt jag frukost i form av fil i matsalen med Sandra, Jessi och Frida. Sen följde jag med Frida och Sara som övade på sin fina spanska-låt :) vi översatte också en låt som Frida skrivit till spanska. Vi blev utkörda ur det lilla rummet och satte oss på Märta-bänken. Jag gick till datasalen och skrev ut texten, träffade Viktor, gick tillbaka, där vi spelade mer. Sen kom Viktor och vi satt där ett tag, fick en fin fläta av Viktor. Vi satt där tills det inte fanns nåt annat att göra än att gå hem eftersom vi var oönskade musikanter var vi än befann oss :( :P

Åkte till Sollentuna C med Frida på jakt efter vantar och mössa men hittade inget speciellt.... åkte hem, åt eftersom klockan var halv 5 och allt jag ätit på hela dagen var en tallrik fil, bakade muffins och nu sitter jag här.

Imorgon ska vi på opera med klassen:) "Zarah" på folkoperan, ska blir riktigt kul!
hejdå!


Kommentarer
Postat av: Frida

Yay, alltså jag längtar till den där operan så himla mycket! ^^

Postat av: Annie

Låter som en jobbig dag, stackars dig som försov dig :/
Viktor och sitt hårflätande ;)

2007-11-15 @ 20:50:33
URL: http://annie90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback